כלב חדש - איך להתכונן

כלב חדש – איך מתכוננים?

החלטתם להביא כלב חדש הביתה? מזל טוב! זהו רגע מרגש, אך גם כזה שמצריך מעט הכנה מראש כדי להבטיח שהכלב שלכם ירגיש בנוח ובטוח בסביבתו החדשה. אז מה חשוב להכין כדי לקלוט את החבר החדש שלכם בצורה הטובה ביותר? הנה רשימה של הדברים החיוניים שצריך להכין ואיפה אפשר למצוא אצלנו את הדברים האלו.

1. רתמה ו/או קולר מתאימים

אחד הדברים הראשונים שכדאי לדאוג להם הוא רתמה או קולר מתאימים לכלב. בין אם זה כלב גדול או קטן, חשוב לבחור במוצר נוח שיעניק לכם שליטה במהלך הטיולים.

לקולרים שלנו

לרתמות שלנו – תוכלו גם למצוא מאמר על בחירת הרתמה – קישור למאמר

2. רצועה נוחה

כמובן שיחד עם הקולר או הרתמה, תצטרכו גם רצועה איכותית. רצועה טובה לא רק תעזור לכם לטייל עם הכלב בבטחה, אלא גם תשמור עליו קרוב אליכם במקומות ציבוריים.

לרצועות שלנו

3. קערות אוכל ושתייה

כלב, כמו כל יצור חי, צריך מקום נוח לאכול ולשתות. חשוב לבחור בקערות איכותיות שלא יתהפכו בקלות ושיהיו מותאמות לגודלו של הכלב.

כלי אוכל ושתייה

4. צעצועים מתאימים

כלבים אוהבים לשחק! הצעצועים לא רק עוזרים להוציא אנרגיה, אלא גם משמשים לגירוי מנטלי. חשוב לדאוג למגוון צעצועים כדי להעסיק את הכלב ולמנוע שעמום.

צעצועים לכלבים

5. מוצרי טיפוח

שמירה על הכלב נקי ומטופח היא חלק חשוב מהשגרה. כדאי לדאוג למברשת איכותית שתסייע בטיפוח הפרווה ומוצרים נוספים שיתאימו לצרכיו האישיים.

אביזרים לכלבים

6. חטיפים וכלי אילוף

אם אתם מתכננים לאלף את הכלב או פשוט רוצים לפנק אותו, חטיפים הם דרך מצוינת לעודד התנהגות טובה. חשוב לבחור בחטיפים איכותיים המתאימים לכלבים.

כלי אילוף

7. שקיות לאיסוף צרכים

חלק חשוב מהטיולים היומיים הוא כמובן לדאוג לניקיון הסביבה, ולכן תמיד כדאי שיהיו לכם שקיות לאיסוף צרכים בהישג יד.

שקיות לאיסוף צרכים

לסיכום: הכנת הבית לקראת הכלב החדש זה צעד חשוב בהקמת סביבה בטוחה, נוחה ומותאמת לצרכיו. באתר שלנו תוכלו למצוא מוצרים אשר יעזרו לכם להיות מוכנים להגעת הכלב החדש.

×